top of page

Tina to mój prawdziwy przyjaciel

Mój pies wabi się Tina. Jest to mieszaniec jamnika z kundelkiem. Ma 9 lat.

Jej sierść jest krótka, błyszcząca i ma rudy kolor. Tina ma siwy pyszczek, spiczaste uszy i długi ogonek.

Jest to wesoły i spokojny piesek. Czasami miewa trudne zachowania, trzeba wtedy reagować, aby ją uspokoić. Lubię z nią spędzać wolny czas, daje mi ona dużo radości. Czuję się przy niej zrelaksowany, spokojny, wyciszony. Lubię ją głaskać i wychodzić z nią na spacer. Dbam, aby miała coś do picia. Nauczyłem się odczytywać jej potrzeby, kiedy patrzy na mnie.

Dbam o jej zdrowie - zabieramy ją z bratem do weterynarza w wyznaczone dni.

Bardzo lubię swojego psa. Jest on dla mnie wsparciem w trudnych chwilach, kiedy jest mi smutno lub mam wyrzuty sumienia.

Adam kl. VII a


bottom of page