top of page

PODZIĘKOWANIA OD REDAKTORA NACZELNEGO



To już mój ostatni artykuł dla Was, dlatego chciałbym jako Redaktor Naczelny gazetki szkolnej „KAMELEON”, podziękować Wam drodzy koledzy i koleżanki oraz Nauczyciele za wierne czytanie moich artykułów jak i gazetki szkolnej.

Szczególnie chciałbym podziękować opiekunom gazetki pani Bożenie Daszczyńskiej, pani Ewie Lenartowicz i pani Ewie Kowalskiej, które mnie mocno wspierały i bacznie monitorowały moje pierwsze kroki jako redaktor :)

Pani Dyrektor Elżbieta Gocyła, pani Wicedyrektor Małgorzata Rolka i pani Wicedyrektor Joanna Jurczyk to nasze „centrum dowodzenia”- dziękuję, że mogłem z dumą promować szkołę SP 5 oraz mojej wychowawczyni pani Marcie Szewczyk za wspieranie w trudnych chwilach i edukację j. angielskiego:)

Podziękowania należą się również moim wspaniałym Nauczycielom, którzy dodawali mi skrzydeł i pozwalali uwierzyć we własne siły, wspierali mnie dobrym słowem, które kształtowało moją osobowość:) Dziękuję za zachętę do pracy, gdy nic się nie udawało i pochwałę, gdy wszystko szło dobrze oraz przekonywanie, że mogę zrobić więcej, niż się spodziewam:) Dziękuję za pokazanie, że porażki mogą mnie czegoś pożytecznego nauczyć, że gdy przeżywam trudności, mogę odkryć swą siłę na nowo :)

Pani Marta Szewczyk Wychowawczyni

Pani Małgorzata Noszczyk

Pani Mariola Ściślicka

Pani Lidia Bigajczyk-Jędrecka

Pan Jerzy Ucieklak

Pani Ewa Lenartowicz

Pani Renata Bereza

Pani Agnieszka Radosz-Solska

Pani Urszula Fiutek

Pan Remigiusz Surma

Pani Jolanta Dyrda

Pani Paulina Klimas

Pani Joanna Rutkowska

Pani Aldona Mordalska

Pani Kozłowska Marta

Pani Agata Będkowska

Pani Nina Grabowska

Pani Justyna Zwolińska

Pani Marzanna Rotter

Pani Małgorzata Cierpiał

Pan Sebastian Syrek

Pani Katarzyna Ładowska wychowawczyni kl. 4 /sportowa

Pan Bartosz Hadrych

Pani Jolanta Zamora wychowawczyni kl.1-3

oraz za kształtowanie mojej wiary chrześcijańskiej dziękuję

Pani Marii Podlejskiej i ks. Patrykowi Mach.


DZIĘKUJĘ ! ! !

Opracował: Patryk Ciszowski , kl. 8 c

bottom of page