top of page

Moja pasja - pływanie



Jak miałem pięć lat, to zacząłem chodzić na lekcje pływania. Te lekcje pływania były bardzo ciekawe i przyjemne. Jako początkujący pływak robiłem pierwsze postępy w brodziku, na zakończenie zajęć w nagrodę zacząłem skakać z trampoliny do basenu. Instruktor mnie pilnował na każdym kroku. Podczas skakania miałem zawsze na sobie kamizelkę ratunkową, która zapewniała mi bezpieczeństwo podczas pływania w głębokiej wodzie.

W wieku 9 lat postanowiłem zrobić nieświadomy niebezpieczeństwa, ale ryzykowny krok- skoczyłem z wysokiej wieży do basenu. Jak miałem 9 lat to zacząłem pływać w głębokiej wodzie na torze.

Teraz uczę się skakać na główkę do basenu- to są trudne ćwiczenia. Chociaż to są trudne ćwiczenia udaje mi się poprawnie wykonać.

W wodzie relaksuję się i hartuję swoje ciało. Po każdej lekcji pływania czuję się rozluźniony i pozytywnie nastawiony do życia.


Adam

bottom of page