top of page

Krawiectwo, projektowanie strojów


Moja pasja - krawiectwo (projektowanie strojów)

Moją przygodę z projektowaniem strojów zacząłem w wieku 11 lat. Pomysły na stroje czerpałem z komiksów, które tworzyłem z moimi przyjaciółmi i z niebieskiej koszulki z logiem Supermana. Mieliśmy pomysł tworzenia papierowego baneru, na którym rysowaliśmy nasze projekty. Niestety nie zachowały się tamte szkice. Mogę jednak narysować projekty od nowa. Swój pierwszy projekt stroju stworzyłem za pomocą wykorzystania: czarnego płaszcza, czarnego T-shirtu, czarnych spodni dżinsowych, czarnych skarpetek i czarnych butów. Miałem pomysł stworzyć biały strój ale bez problemu kupiłem tkaniny i poprosiłem babcię, żeby mi ten strój uszyła. Te stroje bardzo mi się podobały, niestety musiałem się z nimi pożegnać, bo z nich wyrosłem. Moje kolory do projektowania strojów to biel, czerń i niebieski z czerwoną peleryną. Do swoich projektów drukowałem już gotowe logo Supermana. Do tworzenia loga korzystałem z aplikacji Paint 3D wzorowałem się na grafice z internetu.


Adam kl. 7 a





bottom of page